Серенай Саръкая - Marie Claire май 2014

Серенай Саръкая
Marie Claire май/2014

Серенай Саръкая разказва за живота си, отговаряйки на 25 въпроса:

1.  В какво състояние на духа сте в момента?
-   Добре се чувствам. Днес направихме много хубави и естествени снимки. По-различни от предишните. Много ми харесаха. И времето е много хубаво.. точно пролетен ден. накара ме да почувствам хубави неща.

2.   Как се определяте – секси или невинна?
-   Май имам и от двете.

3.   От какво се страхувате най-много?
-   Да не се изгубя... не го казвам във физическия смисъл. Да не изгубя себе си.


4.   Кога и къде сте се чувствали щастлива?
-   Всеки момент на който мога вътрешно да се насладя.

5.   Ако имахте възможност да промените нещо в себе си, какво щеше да е то?
-   Бих искала по-малко да се обиждам, но за съжаление много лесно се обиждам.

6.   Има ли у хората грешно впечатление за Вас и нещо, което искате да поправите?
-   Не съм високомерна. Такава ме виждали. Не разбирам причината за това.

7.  Какъв е домът Ви? Кое е любимото Ви кътче у дома?
-   На терасата много обичам да пия кафе,да чета книга и да слушам музика. най-много обичам да слушам старите песни на Ажда Пеккан и песните на Адел.

  8.   Има ли нещо от категорията „Престъпно удоволствие“?
-   Може би понякога изпускам края на яденето.  Но си го позволявам. Не съм от тези, които много се замислят над този проблем. Плувам, практикувам йога и пилатес. избирам това за което имам време.

9.   Според Вас, какво не трябва да правят жените в една връзка?
-   Прекалено да разпитват.

10.   Лесно ли се управляват мъжете ?
-   Никога не съм гледала на този въпрос по този начин.

11.   Как си представяте красивата жена?
-   Според мен, красивата жена- това е обичащата себе си жена. Тъй като увеличава енергията и аурата засиява. Според мен е много важно как как влияете на отсрещната страна с енергията си.

12.   Колко е важно  да си харесвана от мъжете?
-   Да се живее с такава цел е много лошо, но аз обичам да бъда поддържана и красива. Където и когато и да отида, се опитвам да бъда към външния си вид. Това го правя за себе си.

13.   Имало ли е моменти ,когато сте искали да захвърлите всичко и да се тръгнете?
-   Случва се да се чувствам отчуждена от това което правя и тогава искам да избягам. Това  трае малко и отминава бързо.

14.   Поучавате ли се от това,което сте преживели?
-   Опитвам се да си взимам урок от всяко нещо, което преживявам. Вечер когато си легна, ако ми се е случило нещо хубаво през деня, благодаря на Бога. Ако има някаква грешка и ако аз съм я предизвикала се разстройвам и се опитвам да не я повтарям.

15.   Мислите ли някога да живеете на друго място?
-   Истанбул е градът,който ме прави много щастлива. Харесва ми да живея тук,но е възможно някога да поживея в чужбина, в бамбукова къщичка близо до плажа ,и само по време на лятото.

16.   Кой най-много може да Ви накара да се смеете?
-   Майка ми... Понякога,когато съм в лошо настроение, тичам при нея, за да се посмея на воля. Двете с нея се смеем много силно . Обичам да се посмея  заедно с нея.



17.   Кога се чувствате свободна?
-   Когато пиша....

18.    Според вас до къде е границата на саможертвата?
Трябва да се жертвате на това да не забравяте кои сте самите вие. Ако правите нещо само за да се жертвате, според мен не е хубаво.

19.   Думи от ваши почитатели, които са ви изненадали?
-   Някои ме наричат „Нутела моя“, много  обичам. „Моя медена пяна“ ми казват други. Всичко това много ме развеселява. Аз ги обичам много, те споделят прекрасни чувства, подкрепят ме.


20.    Част от Вашето тяло, която не харесвате?
-   Щастлива съм  ,защото аз съм това,което съм!

21.   Какво никога няма да облечете?
-   Модата и вкусовете се менят толкова бързо. Затова не мога да кажа какво никога няма да облека.

22.   По каква причина за последно плакахте?
-   На снимачната площадка почина бащата на наш приятел. Разстроих се и плаках много.



23.    Поглеждайки назад , Вие сте....?
-   Предишната Серенай беше доста объркана. Беше малко дете, което се опитваше да се държи като възрастен. И сега не съм съвсем пораснала.

24.   За какво мислите преди сън?
-   С какво ще се занимавам цял ден и следващите дни.

25.   Какво ще правите, излизайки оттук?
-   Тази вечер ще дойдат мои приятели. Ще вечерям с тях.